/Garantie en klachten
Garantie en klachten2017-03-31T15:03:50+00:00

Garantie en klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@spectaculeer.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je klacht aan te melden via het Europees ODR platform. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je namelijk vrij om je klacht te deponeren via dit platform van de Europese Unie.

De waardering van www.spectaculeer.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.5/10 gebaseerd op 12 reviews.